Obchodné a nákupné podmienky internetového obchodu www.upratovaciepomocky.sk

 

1. VYMEDZENIE POJMOV

  • predávajúci - prevádzkovateľ internetového obchodu:

Corso Servis plus s. r. o.
Racianska 88 B
831 02 Bratislava
Slovenská republika
IČO 53 259 327

Slovenská republika, zapísaný Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, Vložka číslo:  28059/S

  • kupujúci - fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim
  • tovar - produkty alebo služby v ponuke internetového obchodu:
  • www.upratovaciepomocky.sk
  • objednávka - kúpna zmluva na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru

2. OBJEDNÁVKA

 

Objednávka vzniká na základe jej potvrdenia pri procese objednávania tovaru v internetovom obchode, prípadne pri objednaní tovaru telefonicky alebo e-mailom.

 

3. STORNO OBJEDNÁVKY

 

a) Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania tovaru.
b) Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, ak kupujúci uviedol na objednávke nepravdivé alebo zavádzajúce osobné údaje, alebo ak sa tovar už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila jeho veľkoobchodná cena. V takomto prípade bude informovať kupujúceho za účelom dohodnutia ďalšieho postupu. V prípade, že kupujúci už zaplatil časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu tato čiastka prevedená na jeho účet alebo zaslaná na adresu do 7-ich kalendárnych dní.

 

4. ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

 

a) Kupujúci, ktorý nekupuje tovar v rámci podnikateľskej činnosti má zo zákona právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Pre odstúpenie od zmluvy v zákonom stanovenej lehote sa vzťahujú nasledujúce podmienky:
zámer odstúpiť od zmluvy oznámi kupujúci predávajúcemu čo najskôr, spolu s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a číslom účtu, resp. adresou pre vrátenie peňazí.
V prípade už prevzatia tovaru, zašle ho kupujúci na adresu predávajúceho. Musia byť splnené nasledovné podmienky:


- tovar musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale a nesmie byť poškodený
- tovar musí byť kompletný, vrátane dokladu o kúpe
- tovar zašle kupujúci doporučene a nie na dobierku


b) Pri splnení vyššie uvedených podmienok vráti ihneď predávajúci peniaze za tovar prevodom na účet kupujúceho alebo zaslaním na jeho adresu.

Pri nesplnení niektorej z podmienok bude tovar vrátený kupujúcemu na jeho náklady.

 

5. DODACIE PODMIENKY

 

a) Dodanie objednaného tovaru bude realizované v čo najkratšom termíne, podľa dostupnosti tovaru na sklade a prevádzkových možností predávajúceho. Termín vybavenia objednávky je obvykle od 3-21 pracovných dní od jej potvrdenia. V prípade dlhšej dodacej doby bude predávajúci kupujúceho o tejto skutočnosti informovať.
b) Miesto odberu, resp. zaslania tovaru je stanovené kupujúcim pri objednávaní tovaru. Za vybavenie objednávky sa považuje prevzatie tovaru kupujúcim. Dopravu na adresu doručenia zabezpečuje predávajúci. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad.
c) Tovar sa vypláca pri dovoze priamo kuriérovi, alebo ak je vopred dohodnuté, tak na účet predávajuceho.

 

6. ZÁRUKA, REKLAMÁCIE A SERVIS

 

a) Kupujúci je povinný skontrolovať tovar ihneď pri prevzatí. Ak je na zásielke výrazné mechanické poškodenie, zjavne spôsobené prepravou, má právo ju neprevziať.
b) Pre uplatnenie reklamácie platí bežný reklamačný postup. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov. Kupujúci je povinný doručiť reklamovaný tovar predávajúcemu čistý, mechanicky nepoškodený, v originálnom balení, vrátane dokladu o kúpe.
c) Právo na záruku zaniká v prípade, že k závade došlo mechanickým poškodením výrobku, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom alebo iným porušením záručných podmienok. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou.
d) Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho.
e) Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie do 3 dní od začiatku reklamačného konania (deň prijatia reklamovaného tovaru), v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie predávajúci alebo určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar.
f) Reklamovaný výrobok nám musíte zaslať späť poštou, prípadne kuriérskou službou, na našu adresu: Corso Servis, Tajovského 1760/22, 974 01 Banská Bystrica, v prípade, že prídeme k Vám, tak sa účtuje poplatok 0,50 eur/km.

 

 7. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

 

Prevádzkovateľ internetového obchodu www.upratuj.sk a upratovaciepomocky.sk, týmto prehlasuje, že osobné údaje spracúva v súlade s nariadením EP a R EÚ 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Prevádzkovateľ internetového obchodu www.upratuj.sk a upratovaciepomocky.sk týmto prehlasuje, že osobné údaje neposkytuje tretím stranám s výnimkou kuriérskej spoločnosti.


V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte prostredníctvom kontaktného formulára, prípadne telefonicky na číslo uvedené v kontaktoch.

PRÁVA KUPUJÚCEHO VO VZŤAHU K PREDÁVAJÚCEMU VYPLÝVAJÚCE ZO ZÁKONA Č. 250/2007 Z.Z. O OCHRANE SPOTREBITEĽA V ZNENÍ NESKORŠÍCH PREDPISOV ZOSTÁVAJÚ TÝMITO PODMIENKAMI NEDOTKNUTÉ.

 

8. MIMOSÚDNE RIEŠENIE SPOROV

 

 

Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho (mimosúdneho) riešenia sporu u subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Týmto nie je dotknutá možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd.

K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporou z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese: 

 

Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj

Odbor výkonu dozoru a Právny odbor

Dolná 46

974 00 Banská Bystrica 1   

 

Odbor výkonu dozoru tel. č. tel. č. 048/412 49 69, 048/415 18 71, 048/415 18 73, fax č. 048/412 46 9393. Ústredný inšpektorát, alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr.@soi.sk.

Internetová adresa: https://www.soi.sk/. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.

Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislave, internetová adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 z 21.  mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).

Predávajúci je oprávnený k predaji tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný Okresný úrad odbor živnostenského podnikania. Slovenská  obchodní inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neshorších predpisov.

 

9. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

 

Všetky dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov.

Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovení zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení nehorších predpisov.

Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozvrhnutia stránky, fotiek, filmov, grafiky, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, prináleží predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho.

Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením či účelom.

Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.

Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

 

 

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 01.01.2020